zaterdag 24 augustus 2013

Oproep krantenartikels

Aangezien ik niet dagelijks alle kranten kan uitpluizen zou ik willen vragen aan iedereen om een kopij van elk krantenartikel over duffelse atleten door te sturen. Je mag me de dag zelf ook verwittigen in welke krant( ook welke editie) het artikel verschenen is zodat ik ze zelf kan aanschaffen. Deze artikels (kopij) komen dan in een kaft in het powerlokaal te liggen. De kaft zal steeds op de club blijven en is voor en na de training steeds voor iedereen beschikbaar. Atleten die reeds artikels of een verzameling hebben liggen mogen die eveneens doorsturen. Bedoeling is om een mooi stukje Duffelse geschiedenis bijeen te krijgen. Ik hoop op een enthousiaste medewerking anders zal dit initiatief snel een stille dood sterven. Mail : koen.leemans@telenet.be GSM 0486954644 of op training